Răspunsuri

  • kis
  • Ambiţios
2014-10-28T14:32:00+02:00
Buciuma toamna
Agonic – din fund –
Trec pasarele,
Si tainic s-ascund.
Taraie ploaia …
Nu-i nimeni pe drum;
Pe-afara de stai
Te-nabusi de fum.frunzele cad – ingalbenesc
copacii plang – imbatranesc
ploaia cade – pic, pic, pic
asa e toamna
nu-i nimic

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T14:34:55+02:00
Toamna, draga mea
Sunt nebun după tine!
Mereu te-am așteptat,
Am fost cu gândul tot la tine!

Din păcate , trebuie să pleci!
Iar eu fiind un prost,
Mă întristez degeaba
Pentru că tu trebuie să pleci!
Că așa e anotimpul!

Păsările călătoare pleacă
Pleacă prea departe
Nesimțitul vânt apare,
Și tot mai tare plâng!


3 5 3