Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T14:29:47+02:00
Piatra, pietricica, pietricea, a pietrui, pietroi, a impietri, nepietruit, pietris
frunza, frunzulita, frunzisoara, frunzis, a infrunzi a desfrunzi, infrunzit, desfrunzit, reinfrunzit, neinfrunzit
padure, padurice, padurea, a impaduri, a reimpaduri, impadurit, reimpadurit, neimpadurit
floare, floricica, floricea, a inflori, a reinflori, neinflorit, reinflorit, inflorit,
2014-10-28T14:30:05+02:00
Piatra:
pietricica 
pietroi
pietrar 
a impietri 
impietrit 
  frunza:
frunzulita
frunzoi 
infrunzit
desfrunzit
padure
padurice 
impadurit 
a impaduri 
impadurire
floare
floricica
florar
florareasa 
florarie