Răspunsuri

2014-10-28T14:26:26+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T14:32:44+02:00
Bucureștiul este inima țării. ( sensul de capitală)./ Pe inima goală nu poți lucra ( stomacul gol) / L-a secat la inimă cu vorbele lui ( l-a îndurerat )./Are ceva pe inimă (un secret, o taină pe conștiință) /E un om cu inimă ( milos) /E un om cu inimă ( energic,curajos) /I-a venit inima la loc ( și-a recăpătat calmul )./El are inima albastră ( trist,melancolic).

Am încercat să găsesc cât mai multe expresii.
mulțumesc pt. coroană
Cu plăcere! Meriți pentru că mi-ai fost de ajutor :)
o.k.