Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T13:40:32+02:00
Eu cred ca semenul se simte bine si in siguranta , in pace , si in comfort
Eu cind fac o fapta buna simt emotii de fericire , de sinceritate

cp
creca o sa iau un 10
am raspuns si eu
eu i-au 10 pe linie
si eu
2014-10-28T14:04:10+02:00
Eu cred ca el se simnte protejat
Ma simnt ca si cum am renascut intr-un alt om mai bun .
multumesc las scrie pe altau dar deja am inceput sa il scriu pe celalat
poti sa scri doua motive
ca deja aproape lam terminat pe celalat