Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T13:55:31+02:00
Trebuie sa le pui unele sub altele sa-ti dai seama
ab7c+
9cb3
----------
133a9 
c=9-3=6
2)6aaba-
   39ab7
-------------
  2a997
a=7+7=14 deci a =4 inlocuim  644b4-394b7=24997 deducem ca b=1
64414-39417=24997
3)2ab4b-
   196cb
----------------------
     86c0
29343-19673=8670 deci a=9,b=3,c=7
4)276a5+
   1bba3
-----------------------
   b216a   
a=8, b=4
27685+14483=42168
la primul cred ca e ceva gresit
ab7c+
9cb3
----------
133a9
3676+
uita=te mai bine si spune-mi daca datele sunt corecte si ti-l rezolv
pe primul
2014-10-28T14:00:54+02:00
3676+9663=13339
64404-39407=24997
29343-19673=8620
27685+14483=42168
nu este 3676 ai ab7c, de aici deduci ca b nu este = cu c
trebuie sa fie acelasi nr ptr a, acelasi ptr b , acelasi ptr c
hai lasa
ms oricum
e bine