Răspunsuri

2014-10-28T13:31:14+02:00
A muri=a da ortul popii a fugi=a o lua la galop a abera=a bate campii, a o lua pe aratura a vorbi mult =a nu i tace gura,a vorbi ca o moara stricata a se razbuna=dinte pentru dinte si ochi pentru ochi a trandavi=a sta pe saga
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T13:32:41+02:00
A fi cu ochii in patru- a fi atent
a sta ca pe ace- a fi nerabdator
a-si da duhul- a muri
a fi necopt la minte- nestiutor
a taia frunza la caini- a lenevi