Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T13:15:14+02:00
Exclamatiile copiilor,imi arata ca vacanta se apropie.
este un mister pentru mine faptul ca timpul trece asa repede.
visul meu de-o viata este sa ajung pe un aerodrom.
cateodata ma simt stingher, chiar daca sunt inconjurat de oameni.

1 5 1
2014-10-28T13:16:04+02:00
Exclamatiile  prietenilor  mei  sunt  extrem  de  galagioase.                                   Politia  a  rezolvat  din  nou  un  mister  dubios.                                                    Pe  aerodrom  sunt  multre  avioane  care  nu  au  decolat  din  cauza  zapezii.      Copilul  merge  stingher  pe  scari  ca  sa  nu  trezeasca  pe  nimeni.