Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T13:18:57+02:00
Asta înseamnă personificare! Poate nu v-a învățat încă,dar nu e rău să știi.

- Draga mea Toamnă ,văd că ești supărată pe toată lumea!
- De ce crezi asta?
- Pentru că se vede după cum îți pui ajutorul,adică pe domnul Vânt să sufle cu putere! au intrat în vorbă câteva plante și insecte ce se aflau în apropiere.
- Eu nu sunt supărată pe nimeni ,iar  domnul Vânt care suflă peste tot este aliatul meu,la fel cum domnul Soare este aliatul surorii mele Vara.
Atunci se pare că frunza,gâzele și copilul au înțeles că acesta este de fapt ritmul natural ,așa că nu mai trebuie să fie supărați. Primăvara va reveni la anul.

notă - am folosit litere mari din cauza faptului că am personificat anotimpul și fenomenele naturii.
ste ce clasa esti ??!
ieee
NU MAI SCRIE iThielly PE INTREBAREA ASTA !
n e s i m t i t o !
reao
2014-10-28T13:19:33+02:00
-Am venit sa si eu la voi zina voastra TOAMNA
-Da ai venit si iti incepi lucrul.Pictezi frunzele ,schimbi vesmintele copacilor,si ne ei sufletele.
-Pai asta imi este si treaba de a vesti ca vara a plecat si ca sia luat soarele cu ea florile si altele.
-La revedere vara bun venit scumpa Toamna
2 5 2