Am si eu o problema de rezolvat...intr-o livada sunt 51 de meri cu 9 mai putin peri si 203 pruni cati maeri sau cultiva in livada??????imi trebe cu lux de amanunte...fiecare operatie explicata ca sa inteleg si eu .... va multumesc...

2

Răspunsuri

2014-10-28T12:35:22+02:00
Cred ca intrebarea nu este corecta! Poate vrei sa stii cati pomi s-au cultivat in livada, pt ca meri ti se spune
deci care e intrebarea? cati pomi sunt?
daca da, atunci raspunsul este: 51-9 = 42 peri+51 meri+ 203 pruni = 296 pomi
ai inteles rezolvarea?
iti multumesc
cu placere, succes!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T12:46:36+02:00
51 meri - 9 peri = 42 peri  42 peri + 203 pruni = 245   51 meri + 42peri + 203 pruni =  296s.au cultivat in total  meri = 51 
sunt in total 296 pomi, merii se dadeau in enunt
mai am o intrebare
ma mai puteti ajuta??????
afla suma numerelor cu 231 mai mari decat : 500,130,421,702