Ce inseamna sa precizezi felul .adica indentificati.... si precizati felul acestora

2
daca e ascendent sau descendent
toamna- oa ascendent;
deal- ea ascendent;
toata- oa ascendent;
-nfasoare- oa ascendent;
culoare - oa ascendent;
mersi
imi spui un exemplu cand e descendent?
rai, plai, nai

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T10:40:17+02:00
Valoarea sintactica si morfologica
toamna este subiect exprimat prin substantiv
adica ... indentificati diftongi din textul de mai jos si precizati felul felul acestora
"Toamna-n gradina,toamna pe dael
Toamna pe ses
Toata lumina prinde rugina,frunzele ies
Sa se-nsfasoarepe rasuflaresi pe vedere
Intr-o cadere cu o culoare fara putere"
VA ROG SA MA AJUTATI
da spune ce sunt substan, adject , etc
Toamna,toamna,deal ,Toamna,Toata,se-nsfasoar e,culoare
cum era in poezie unde erau diftongii
2014-10-28T10:45:12+02:00
Nu stiu... Cred ca se refera la valoare:sintactica si/sau morfologica
1 5 1