Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T11:09:42+02:00

substantive:floarea-soarelui, dreptunghi, fat-frumos, room-service

adjective:Cumsecade, binecrescut, galben-auriu, alb-galbui

verbe: insemna, a se innopta, a infaptui, a invinovati

adverbe:ieri-dimineaţă, mâine-seară, nicăieri, odată

3 4 3
2014-10-28T11:11:50+02:00
Substantiv- gura-leului
verb - a scurtcircuita
adverb- deseori, bunaoara
adjectiv- atotputernic
1 4 1