Răspunsuri

2014-10-28T09:54:57+02:00
Din inaltul cerului ceresc                 
si as vrea acum sati multumesc 
si sati spun ca te iubesc

cu aripi presarate cu a invataturii invaluire,pe campia memoriei tale vine cu stralucire,ca tie sa iti dea cea mai frumoasa amintire.
iti plac Alexiigelu?
Da, multumesc :D
n-ai pt. ce
sa-mi dai multumesc la mine la pagina,si daca sti sa imi raspunzi la intrebarea cu unitatile!
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T09:55:17+02:00
Sunt un fluture venit din amintire
ce patrunde in lumea magica a culorilor
si zbor mereu pe deasupra cocorilor.

Zbor pesete dealuri si cimpii
Ca sa vin la voi dragii mei copii
Sa aduc rosetimee si caldura
Si sa ma tineti minte totdeauna
2 5 2