Răspunsuri

2014-10-28T09:49:02+02:00
Ce e într-o propoziție :substantiv, adjectiv, verb predicativ, auxiliar,..
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T09:49:26+02:00
Buna!
Valoare morfologica inseamna partea de vorbire 
EX. : Identificati valoarea morfologica din urmatoarea prop. :
Andrei este cuminte.
Andrei = substantiv propiu(aceasta este valoarea morfologica partea de vorbire)
Sper ca ai inteles!