Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T09:04:35+02:00
Poate avea ca moduri de expunere naratiunea( cand se povesteste ) , dialogul ( cand vorbesc mai multe persoane ), monologul(cand o persona vorbeste singura , sau cu ea insasi ) sau descrierea ( cand se descrie ceva ). 
2014-10-28T09:19:34+02:00
Un text poate avea 3 moduri de expunere:Descriere Literara,Naratiune si Dialog.
Sper ca te-am ajutat! Succes!!