Răspunsuri

2014-10-28T08:47:53+02:00
Arvună, baclava , letopiseț , fortuit , nociv , similar , juvenit , avar , stupefrat , summum ... doar atatea am gasit :) sper sa iti fi fost de ajutor ;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T08:53:55+02:00
Brosa, cabina, cabinet, clepsidra, eroare, maiestuos, misterios, opac, paragraf, personaliza, imobiliar, farsa, favoare, eruptie, dieta, cod, abajur, abject, (a) ceda, apartenenţă, incognito, realmente, restitutor , dictat, loz, obiectivism, reprezentanţă etc.concern, doping, interviu, miting, redundant etc. bolşevic, huligan, proletcultism, soviet
cu placere
cel mai bun raspuns?
Nu-mi apare... oricum este cel mai bun
Gta :)
ms :*