Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T08:42:43+02:00
(800-160+120):(-19)-(-500):(+5)-(-80):(-16)-(-11):(+11)=

760:(-19)-(-500):(+5)-(-80):(-16)-(-11):(+11)=
-(40)-(-100)-(+5)-(-1)=
-40+100-5+1=56

140:(-16)-(-11):(+11)=
-8.75-(-1)=
-8.75+1=
-7.75
2014-10-28T09:07:16+02:00
(640+120):(-19)+500:5+80:(-16)+11:11=
760:(-19)+100-5+1=
-40+100-5+1=56

140:(-16)-(-11):(+11)=
-8,75+11:11=
-8,75+1=
-7,75