Un patrat are perimetrul egal cu 100 cm. Calculati perimetrul unui dreptunghi care are latimea egala cu latura patratului si lungimea de 1,4 ori mai mare dacat latura patratului.
VA ROG... E URGENT...!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T08:34:19+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Perim patrat = 4xl = 100 > l patrat = 25 => latime dreptunghi=25
Lungime dreptunghi = 25x1.4
L=35

Perim dreptunghi = 35+35+25+25
Perim dreptunghi = 120 cm
cu placere
spune
Lățimea e 25
100:4=25
Fke ABCD un patrat. In exteriorul patratului se construieste triunghiul echilateral ADM. Aflati masura unghiului CMD
2014-10-28T08:35:03+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
P=l.4 deci l=100:4=25 cm La dreptunghi l=25 L=25*1,4=35 cmh P=2(L+l)=2(25+35)=2.60=120 cm