Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T08:30:24+02:00
3^x+3^(x-1)=4 3^x+3^x/3=4 3.3^x+3^x=12 3^x(3+1)=12 3^x=12:4=3 3^x=3^1 Doua puteri sunt egale daca bazele si exponentii sunt egali 3=3 si x=1
1 5 1
2014-10-28T08:31:13+02:00
3^x+3^(x-1)=4
3^x+3^x:3^1=4
3^x+3^x:3=4
3^x(1+1:3)=4
3^x(1+1/3) = 4  aducem la ac numitor in paranteza
3^x(3+1/3)=4
3^x(4/3)=4
3^x = 4/1  :4/3 
3^x=4/1x3/4
3^x=3
X=1