Sunt clasa a VI-a si vreau sa citesc niste carti interesante.Va rog dati-mi niste carti ce merita citite si ma va ajuta.

2
Pune , te rog , un raspuns ca fiind cel mai bun .
Tabara de Louis Sachar si Minunea de R.J.Palacio. Sper ca te-am ajutat.
Cartile ce ti le-am dat mai sus despre frustrare si vointa, iar cealalta despre curaj ,bunatate, integrare si acceptare.

Răspunsuri

2014-03-01T12:36:11+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Singur pe lume
David Cooperfield
La Medeleni
Ciresarii
Nada Florilor , Hagi Tuduse Stefanescu de la Vrancea
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T12:37:33+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ciuleandra de Liviu Rebreanu..
Lorelai de Ionel Teodoreanu..sunt carti cu tema iubirea..sunt destul de interesante si te tin in suspans..:*
3 5 3