Răspunsuri

2014-10-28T08:16:47+02:00
Http://istoriiregasite.wordpress.com/2011/02/20/statutul-femeii-in-evul-mediu/
O să extrag de la amân2 , să fac un ansamblu' .:)
De-a lungul Evului Mediu, femeia si-a indeplinit cu prisosinta rolul de procreare. Viata femeii din societatea medievala avea trei aspecte principale: familia, casatoria si religia. Femeile Evului Mediu au fost renumite ca sotii, mame si calugarite (femei ale bisericii), dar au mai fost cateva care s-au indepartat de traditiile acelor vremuri; acelea au fost scriitoarele, poetele, educatoarele, si chiar cele care au practicat vrajitoria. ?In intregul Ev Mediu situatia femeii era intr-o umbra dea
Deasa și grea.
ty
;)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T08:17:39+02:00
Statutul social În evul mediu regimul juridic al femeii şi modul în care este privită aceasta în cadrul societăţii se deosebeşte în multe privinţe de cel din societatea antică. Femeia nu mai este o simplă anexă sau un bun aflat în proprietatea capului familiei, în urma suprimării dreptului de tutelă de către împăratul bizantin Iustinian. De asemenea, ea devine proprietara unor bunuri, pe care, dacă doreşte, le poate înstrăina. Femeia din clasele nobiliare poate deţine chiar bunuri funciare (feuduri), în situaţia în care le-a moştenit.
1 5 1