" Chiar si atunci cand scriu stihuri originale
nu fac decat sa talmacesc
Asa gasesc ca e cu cale.
Numai astfel stihuri are temei
sa se-mplineasca si sa fie floare.
Traduc intotdeauna.Traduc in limba romaneasca
un cantec pe care inima mea
mi-l spune inganat suav,in limba ei"

Indicati primii patru diftongi din textul de mai sus.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-28T07:55:24+02:00
Chiar, temei, implineasca,floare , intodeauna, romaneasca, mea 
ti le-am scris pe toate .....
marcheaza ca cel mai bun te rog!!!
multumesc
ok dar sa apara
mai aveam si la matematica un exercitiu dar nu mai am puncte
2014-10-28T08:21:08+02:00