Răspunsuri

2014-03-01T12:21:28+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T12:28:07+02:00
(8x-7y) (8x-7y)
Deci dacă este corect ce ai scris atunci asta este rezolvarea:
Înmulţim 8x cu fiecare termen din a doua paranteză iar apo acelaşi lucru faci şi cu -7z şi obţii:
64x²-56xy-56xy+49y³
Însă dacă cumva în carte sau culegera sau de unde ai tu exerciţiul scrie aşa
(8x-7y) (8x+7y) atunci rezolvarea este:
Aplicăm formula care spune că: (a+b) (a-b)=a²-b². Dacă o aplică obţinem:
(8x-7y) (8x+7y)=64x²-49y²
Sper că te-am ajutat! :)


2 5 2