Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T23:16:07+02:00
Divizorii lui 9 sunt 1, 3, 9.
2n - 1 = 1
2n = 2
n = 1

2n - 1 = 3
2n = 4
n = 2

2n-1 = 9
2n = 10
n = 5

n apartine {1, 2, 5}
Depinde in ce multime se afla n. ( naturale sau intregi)
2014-10-27T23:18:00+02:00
2n-1|9 ⇒2n-1| divizorii lui 9

D.9={1,3,9}

2n-1=1                                    sau            2n-1=-1
2n=2                                                           2n=-2
n=1                                                              n=-1

2n-1=3                       sau                  2n-1=-3
2n=4                                                    2n=-4
n=2                                                        n=-2

2n-1=9                        sau               2n-1=-9
2n=10                                                2n=-10
n=5                                                       n=-5