Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T23:08:49+02:00
Apulii în zona Alba Iulia;
carpii în Moldova Centrală;
crobyzii și tryzii în Dobrogea.
costobocii în nordul Moldovei și în Maramureș;


costobocii în nordul Moldovei și în Maramureș;
mersi tu
nu raspunzi numai la intrebari pt. 11 ani. Ar trebui sa-ti spui varsta reala poate avem nevoie sa-ti solicitam ajutorul. Cine raspunde la aceste intrebari?
2014-10-28T06:30:00+02:00
Apulii erau in zona de Alba Iulia.Carpii erau in zonele de Moldova Centrala.Crobizii si trizii erau in partea Dobrogei..iar Costobaciii se aflau in N Moldovei si Maramuresului