Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T22:30:32+02:00
Hiatul este o succesiune de doua vocale in silabe diferite.......ex cuvantul aer se desparte a-er si hiatul este pe vocalele a si e
cu placere
doua vocale care sunt in aceeasi silaba dar despartite doar de cratima se numeste hiat
ms
pentru putin
hiatul sunt 2 vocale alaturate care se despart in silabe diferite ( ex : i -de -e)
2014-10-27T22:31:03+02:00
Doua vocale alaturate(care stau una langa alta) dar in silabe diferite de exemplu cuvantul "caisa" ..are vocalele "a" si "i" una langa alta in cuvant...dar cand desparti in silabe se despart: ca-i-să