Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T21:58:06+02:00
Am terminat cu victorie
si cel mai mic detaliu era dat.
copilul e ipocrit de mic.
nuanta fumuriei a toamnei ma incanta.
a poftit la masa familia.
a avansat la limba romana.
        cel mai bun?
5 4 5
2014-10-27T21:59:08+02:00
El s-a bucurat de victorie
el era un baiat ipocrit
gheamul acela era fumuriu
bunicul pofteste nepoti
el avanseaza la carte
3 4 3