Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T21:57:58+02:00
A+b+c=390450
a+b=188.000
b+c=272000
------------------------------
a,b,c,=?
390450-188.000=202450(c)
272000-202450=69550(b)
a+69550+202450=390450
a+272000=390450
a=390450-272000
a=118450
2 5 2
2014-10-27T22:01:59+02:00
390 450 -188 000 = 202 450 nr. locuitorilor din a tria loclitate
390 450 - 272 000 = 118 450 nr. locuitorilor din  prima localitate
188 000 - 118 450 = 69 550 nr. locuitorilor din a doua loclitate