Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T21:29:14+02:00
Binevoitor= s-a formati prin compunere,prin sudare ( bine+voitor)
botgros (bot + gros), dreptunghi  (drept+unghi), scurt­circuit (scurt + circuit), Câmpulung (câmpul + lung);  Delavrancea (de la + Vrancea) etc.
aşadar (aşa + dar), deoarece (de + oare + ce), încât (în +  cât) etc.
 SI prin abreviere: Centrofarm; Centrocoop; O.N.U., S.N.C.F.R. ,TAROM
24 4 24
2014-10-27T21:30:06+02:00
Prin sudare: binefacere, untdelemn, saptezeci
prin abreviere: CEC, CFR, PLAFAR
15 4 15