Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T21:23:50+02:00
25³⁶=(5²)³⁶=5⁷²
cum 87>72
deci 5⁸⁷>25³⁶
2014-10-27T21:28:47+02:00
25³⁶=(5²)³⁶=5⁷²
5⁸⁷

baza este la fel 5 deci comparam puterile si cum 72<87 rezulta ca 5⁸⁷<25³⁶
Nu a fost cel mai bun neaparat dar a fost primul si destul de deslusit ca sa-mi dau seama cum se rezolva toata suita! Asta a fost criteriul de departajare!
nu e problema,ma bucur ca te-a ajutat
Am impresia ca este o competitie si am vazut ca esti pe primul loc! Felicitari, iti faci lectiile si mai ajuti si loazele! :)
aici ma mai perfectionez,dar sunt si eu om si gresesc fie din neatentie,fie din graba