Răspunsuri

2014-10-27T21:14:34+02:00
Titlul sugereaza faptul ca eul liric isi implora iubita sa nu plece , interjectia ,,o'' augmenteaza aceasta idee, acum tu trebuie sa dezvolti aceste idei raportandu-te la niste figuri de stil si imag artistice
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T21:16:06+02:00
Titlul poeziei ,,O, ramai'' de Mihai Eminescu semnifica dragostea catre natura.......tristetea ca vremea trece si nu se poate opri in loc la nesfarsit.......melancolia ca timpul trece pe langa noi atat de repede si cat am clipi ne terminam folosul pe acest pamant fara a fi realizat ceva.