Răspunsuri

2014-10-27T21:09:28+02:00
A+7>13 Il scazi pe 7 din 13 13-7=6 si atunci a>6 si pentru ca a este numar format dintr-o singura cifra a poate fi 7 , 8 ,9.
Stergeti-mi raspunsul moderatorii
Va rog ca e gresit
stai linistit, se rezolva. E normal sa mai si gresesti. :)))
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T21:12:07+02:00
A+7>13
Il scazi pe 7 din 13 13-7=6 si atunci a>6 si pentru ca a este numar format dintr-o singura cifra a poate fi 7 , 8 ,9

Pai si la mine ai dat abuz si cand colo nu e
nu am dat abuz eu
Raspunsul tau este gresit deoarece numerele trebuie sa fie mai mari decat 13 !!!
Ok am gresit
I-a exemplu meu si folosestel in continuare .. Poate te-am ajutat si pe tine !