Răspunsuri

2014-10-27T20:59:35+02:00
Cuvant-facut din vocale si consoane,cuvant-promisiune
Comentariul a fost şters
ce sens are expresia a vb pe sleau.poti sami spui te rog??=D
a vorbi incet-in secret
sau a vorbi privat
oale si ulcele inseamna mort si eu am avut tema asta :D
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T21:02:00+02:00
Oale=ravar,serbeleu,glastra
ulcele=boalca
a baga de seama=a avea grija,a fi atent
a sta stalp=a incremeni
Comentariul a fost şters
nu stiu sinonim la expresia aceasta
imi pare rau
Comentariul a fost şters
oale si ulcele-oseminte; a baga de seama-a realiza;a sta stalp-a ramane nemiscat