Răspunsuri

2014-10-27T21:01:19+02:00
Pentru a-l ajuta eu as merge imediat la un veterinar ca sa nu se agraveze situatia.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T21:04:36+02:00
As merge la doctorul veterinar la care are carnetul de sanatate facut si as face degraba un consult pentru a vedea ce este d e facut cu piciorusul lui.
Aș merge repede în casă ca să caut niște sfoară și apoi un băț si i l-aș lega cu grijă la piciorul lui.Dacă se agravează,aș merge de urgență la veterinar