Răspunsuri

2014-10-27T20:58:34+02:00
-Domnule doctor, am o problema..
-Da,va rog.
-In fiecare dimineata,cand imi beau ceaiul,ceva ma inteapa in frunte.
-Pai ..poate daca incercati sa scoateti lingurita.. :)
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T21:01:37+02:00
Doctoru'-Buna ziua doamna. Ce aveti?
Pacienta- Nu stiu mi s-a umflat burta ca un balon.
Doctorul-Hmmm... Inteleg ati mancat un balon la pranz! Sau.. ma insel...
Pacienta-Nu imi amintesc de asta.
Doctorul-Ahaa! Stiu ati mancat prea multa carne ieri!!
Pacienta-Nu! Doar nu sunt canibala Don' Doctor! Vai de capu' meu... Ma ia cu ameteli.
Doctoru'-Dar ce ati mancat? 
Pacienta- Am papat un bebelus. MAI EXACT COPILUL MEU. :0
sper ca te-am ajutat Bia# :3
ac mia venit :)))))))0000
- Domnule Doctor e adevarat ca daca mananci morcovi ai vederea mai buna ??
multumesc mult
Pacientul : - pai normal ai vazut vreodata iepuri cu ochelari ? ?
sper ca ai inteles ideea