Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T20:48:47+02:00
Copilarie : format prin derivare cu sufixul " arie " de la substantivul " copil "
Sper ca ti-am fost de folos ..Multa bafta !

12 4 12
multumesc
Copilărie (derivat) : format prin derivare cu sufixul "-ărie" de la cuvântul de bază "copil".
Nu aai pentru ce mi-a facut placere sa te ajut ..:)
da
2014-10-27T20:49:00+02:00
Copilarie-substantiv
s-a format prin prefixul "-arie",radacina acestuia fiind "copil".
 succes!
copilarie: cuvantul de baza copil plus sufixul arie .. sper ca te-am ajutat !
da multumesc