Răspunsuri

2014-10-27T20:47:28+02:00
Daca cineva vorbeste rautacios cu tine tu sai vorbesti frumos si calma chiar daca te gandesti la rele

ex nu ataca focul cu foc ca te arzi
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T20:47:29+02:00
Celui ce te ocaraste ,te dojeneste incearca sa ii raspunzi frumos caci o vorba buna se rasplateste pe masura,adica tot cu vorba buna.degeaba tipa acel om ca un cuvant rau asupra altuia rau nu face decat sa aprinda mai tare cearta pecand daca ii raspunzi bland aceasta poate inceta mai repede,
ms mult (y)
da amea ceare
nimic da ia ma ajutat si la cealalta intrebare