Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T20:45:11+02:00
Un om trebuie sa faca doar lucruri pe care le stie deoarece facand ceva ce nu stie se incurca atat el cat si pe cel ce doreste sa ajute.este cel mai bine ca fiecare sa facem ceea ce stim,ceea ce pricepem.
2014-10-27T20:46:34+02:00
 Sunt un om simplu, mai simplu decat tine... Genu` de persoana care vrea atat de multe shi obtzine.!!

1 4 1