Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-01T10:47:32+02:00
Am discutat despre ceilalți.--->cazul Acuzativ
Acestia sunt prietenii ei.--->cazul Nominativ
Acestora le trebuie caietul--->cazu Dativ
Documentul este al acelor oamenii---cazul Genitiv

11 4 11
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T10:53:37+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Acesta a plecat acasă. (acesta-pronume demonstrativ de apropiere, caz Nominativ)
Pe aceia nu i-am văzut în viaţa mea. (pe aceia-pronume demonstrativ de depărtare, caz Acuzativ)
I-am dat acelei fete caietul meu. (celeilalte-pronume demonnstrativ de depărtare caz Dativ)
Stiloul este al celuilalt. (al ceiluilalt-pronume demonstrativ de diferenţiere, caz Genitiv)
Sper că te--am ajutat! :)

17 4 17