Răspunsuri

2014-10-27T20:47:24+02:00
A) (x+6)(y+5)=72=9.8=24.3=1.72=12.6=36.2
x+6=1,x=-5
y+5=72,y=67
si asa ai perechile
(-5,76),(-4,66),(3,3),(2,4),(6,1),(7,0),(30,-3),(31,-4)
b)(x+3)(y+4)=30=1.30=2.15=3.10
x+3=1,x=-2
y+4=30,y=26
se procedeaza la fel cu fiecare pereche imnultirea fiind coutativa se inverseaza numerele si obtii perechile
(-2,26),(27,-3),(-1,11),(-2,12),(0,6),(-1,7)
la perechi ai (x,y)
nu e nimic(si am scris din greseala 4 in loc de 6)
pai in a seasea ai invatat numerele negative parca
inca nu
ok nu lua valorile negative ,spune ca ai luat valori din N
bine
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T20:49:13+02:00
Cred ca se face cu descompunerea nr
72=2*36=2*2*2*3*3
72=12*6*1 ⇒ x+6=12, x=6 si y+5=1⇒ y= - 4

b)30=2*3*5
30=5*2*3 ⇒ x+3=5, x=2 si y+4=3⇒ y= -1

cred ca asa e mai bine,...Mersi!!!
cu placere! :)
dar oricum nu ati invatat nr intregi deci ai putea sa spui ca nu are solutie....pt ca y+5 nu poate fi 1 si y+4 nu poate fi 3
ok