Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T20:32:55+02:00
In povestirea "Iapa lui Voda", intamplarile sunt istorisite de Ionita comisul, unul din cei 9 povestitori.
Povestea contine doua planuri narative:
A. Totul se petrece "intr-o toamna aurie", intr-o vreme indepartata, la Hanul Ancutei. In mijlocul trecatoril adunati la focuri se afla Ancuta, hangita. Hanul impresioneaza prin grosimea zidurilor si multimea trecatorilor; printre acestia se afla si comisul Ionita din Draganesti, care se lauda cu descendenta calului sau, din "iapa lui Voda".
B. Comisul isi incepe istorisirea, evocand vremurile de demult, de la acelasi Han al Ancutei.
A. Toti cei prezenti se pregatesc sa-i asculte povestea.
B. In timp ce comisul poposise la han, isi face aparitia un mare boier, cu care cinsteste un pahar de vin, si caruia i se plange de nedreptatile indurate. Comisul ii spune acestuia ca daca Voda nu-i va face dreptate, s-i pupe iapa "nu departe de coada".
A. Ancuta cea tanara se preface ca nu intelege.
B. Ajuns la curte, comisul constata ca boierul de la han era chiar Voda. Acesta il intreaba ce s-ar fi intamplat daca nu-i facea dreptate. Comisul Ionita raspunde cu umor ca nu-si ia vorba inapoi.
A. Odata terminata povestea, poate fi istorisita alta.
6 4 6
2014-10-27T20:33:56+02:00
In povestirea "Iapa lui Voda", intamplarile sunt istorisite de Ionita comisul, unul din cei 9 povestitori.
Povestea contine doua planuri narative:
A. Totul se petrece "intr-o toamna aurie", intr-o vreme indepartata, la Hanul Ancutei. In mijlocul trecatoril adunati la focuri se afla Ancuta, hangita. Hanul impresioneaza prin grosimea zidurilor si multimea trecatorilor; printre acestia se afla si comisul Ionita din Draganesti, care se lauda cu descendenta calului sau, din "iapa lui Voda".
B. Comisul isi incepe istorisirea, evocand vremurile de demult, de la acelasi Han al Ancutei.
A. Toti cei prezenti se pregatesc sa-i asculte povestea.
B. In timp ce comisul poposise la han, isi face aparitia un mare boier, cu care cinsteste un pahar de vin, si caruia i se plange de nedreptatile indurate. Comisul ii spune acestuia ca daca Voda nu-i va face dreptate, s-i pupe iapa "nu departe de coada".
A. Ancuta cea tanara se preface ca nu intelege.
B. Ajuns la curte, comisul constata ca boierul de la han era chiar Voda. Acesta il intreaba ce s-ar fi intamplat daca nu-i facea dreptate. Comisul Ionita raspunde cu umor ca nu-si ia vorba inapoi.
A. Odata terminata povestea, poate fi istorisita alta.
Sper ca te-am ajutat ..Multa bafta !
3 3 3