Răspunsuri

2014-03-01T09:44:02+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Semnul intrebarii este folosit la sfarsitul unei propozitii interogative pentru a marca intrebari directe
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T09:54:24+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Semnul intrebarii marcheaza grafic sfarsitul unei propozitii interogative, indicand tonalitatea specifica constructiilor interogative . Sper ca te.am ajutat
2 5 2