Intr-un trapez dreptunghic ABCD (AB // CD),m(<A)=90` ,AB=25 cm,BC=13 cm,CD=13 dm.Aflati inaltimea trapezului

2
cred ca e gresit cu dm acolo; sa confirme autorul enuntului si refacem!
130-25=105 cm , deci cateta este mai mare ca ipotenuza rezulta enunt eronat
Autorul postarii sa corecteze enuntul altfel intrebarea se va sterge.
Ma ajutati si pe mine va rog ? cu cubul meu ...
pai asa e intrebarea in carte

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-01T09:40:06+02:00
Ducem perpendiculara CE pe AB, ea fiind si inaltime; vom avea BE=AB-CD=25-13=12 cm: ΔBCE dreptunghic ⇒ CE²=BC²-BE²=169-144=25 cm ⇒ CE(inaltime)=√25=5 cm.
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-03-01T10:11:23+02:00
130-25=105 cm , deci cateta este mai mare ca ipotenuza rezulta enunt eronat