Răspunsuri

2014-10-27T20:11:21+02:00
Cuvintele obtinute prin derivare sunt acele cuvinte care imbogatesc vocabularul prin adaugarea sufixelor si a prefixelor iar campul lexical se refera la lucruri care se afla in aceeasi sfera.
10 4 10
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T20:26:29+02:00
Campul lexical este totalitatea cuvintelorcare apartin aceluias domeniu si care au trasaturi de sens comun .....                                                                                  sinonime , derivate , expresi       si                                                                   cuvintele obtinute prin derivare este un procedeu  de formare a unor cuvinte noi cu ajutorul prefixelor si sufixelor .                                                                          diferenta este ca campul lexical arata niste trasaturi si derivatul formeaza cuvinte  compuse .
8 4 8