Construiește câte un enunț în care cuvintele de mai jos să aibă valorile morfologice indicate:
ciudat - subsantiv
- adverb
toamnă - subsantiv
- adverb
ce - pronume relativ
- adjectiv pronominal relativ

2

Răspunsuri

2014-10-27T20:08:36+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T20:13:03+02:00
Un  ciudat se uită la mine. - substantiv
Privește ciudat pe toată lumea - adverb
Toamna este anotimpul meu preferat.- substantiv
Toamna începe școala.- adverb
Ce spui ? - pronume relativ 
Ce copil frumos! - adj. pronominal relativ