Răspunsuri

2014-10-27T20:05:23+02:00
Hi.
pai scrie despre fapul ca : culorile frunzelor sunt calde si ca atunci cand ele cad formeaza un covor multicolor si ca este frig
si ca cad frunzele din copaci si pasarile calatoae plaeaaaaca

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T20:07:31+02:00
I like very much  autumn.This season is very wonderful.In autumn fall leaves.Threes  remaine tired .In the autumn children like to play in the leaves.Together we play  all day in leaves beautifuls .In autumn is very cold and often raining.I like this season
google translate?
ai primit vreo nota la aceasta compunere?
da....10..jumatate am facut-o eu!! Mrsi!!!!!