.1.suma a trei nr.este768.suma primelor doua nr.este356,iar suma
ultimelor doua nr.este545.afla celetrei nr.].---------......2 ...la un
magazin s-au adus126mingi de volei,210mingi de fotbal,iar restul pana la
888,mingi de tenis.cate mingi de tenis s-au adus la magazin?

2

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-03-01T00:43:46+02:00
1. a+b+c=768
    a+b=356
    b+c=545
 Inlocuim in a+b+c=768 pe a+b=356
 356+c=768
 c=768-356
 c=412
 In formula b+c=545 stim ca c=412 si inlocuim :
 b+412=545
 b=545-412
 b=133
Acum stim ca b=133 deci putem sa-l aflam pe a din a+b=356 , inlocuim b cu 133 si rezulta : a+133=356 
 a=356-133
a=223
Verificare : 223+133+412=768
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-03-01T08:26:27+02:00
A+b+c=768
a+b=356
b+c=545
Inlocuim in prima formula pe a+b cu 356 356+c=768 c=768-356 c=412
Inlocuim in a treia formula pe c cu 412 b+412=545 b=545-412 b=133
Inlocuim in a doua formula pe b cu 133 a+133=356 a=356-133 a=223

care este cel de-al treilea nr????al doilea??primul nr????? ex e pt cls 2...si cere explicatie cu intrebari..
primul numar a, al doilea b si al treilea c