Răspunsuri

2014-10-27T19:50:01+02:00
Care este contextul în care sunt prezentate aceste cuvinte ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T19:51:26+02:00
A)zile frumoase ( după principiul gras și frumos
b)veninul  înseamnă aici răutatea,obida,umilința
c)obrazele are aici sens - către toți invitații-
d)ochi rotunzi - cred că se referă la ochi mirați deoarece așteptăm ceva( poveste,etc)
e)pricina-are sens de motiv
f)istorie - are sens,aici, de povestire.

Sper ca te-am ajutat!

2 3 2