Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T19:48:40+02:00
1: cui, urs
2:casa, masa, rasa
3:labirint, cucuruz
4:pisicuta, avocat
5:silabisire
6:dactilografie
7:acceptabilitate

scz dar avocat are 3 silabe
n-am fost atenta
scuze
nu e nimic tu ai fost singura care a raspuns in intregime si miltumusc ca la pimele ai dat cate doua raspunsuri
Cu placere!
2014-10-27T19:48:49+02:00
Cal 
fa-ta
ca-pa-cel
ma-te-ma-ti-ca
es-ca-va-toa-re-le

3 2 3