Răspunsuri

2014-10-27T19:44:13+02:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T20:15:30+02:00
Dupa cate stiu eu, pendului reversibil este un pendul la care masa lui nu e concentrata intr-un punct ci este distribuita in lungimea lui care este de fapt o tija
Se mai numeste pendul Kater si aparatul matematic folosit la determinarea acceleratiei gravitationale cu ajutorul lui depaseste nivelul de liceu.
1 5 1