Grupati verbele date pe trei coloane:
a) verbe care exprima o actiune
b) verbe care exprima o stare
c)verbe care exprima o existenta

a dormi, a alerga, a citi, a manca, a fi, a scutura, a hotari, a ciripi, a sriga, a sta, a se odihni, a se gandi, a medita, a reflecta, a ploua, a deveni, a inota, a nota, a incalzi.

2

Răspunsuri

2014-10-27T19:42:03+02:00
Actiune:a scutura,a reflecta,a ploua,a nota,a incalzi
Existenta:a inota,a minca,a ciripi,a striga
Stare:a fi
15 3 15
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-27T19:45:52+02:00
Verbe care exprima o actiune=a citi a mnca a scutura a ciripi a striga a medita a inota a nota a incalzi a hotara
Verbe care exprima o stare= a dormi a alerga
Vb care exprima existenta= a fi a sta
33 4 33